Porozmawiajmy o jakości...!

BAZA WIEDZY

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Orientacja na klienta - co jest najważniejszym przesłaniem pierwszej zasady zarządzania jakością

W kontekście dorobku nauk o zarządzaniu, system zarządzania jakością jest charakteryzowany jako „system zarządzania do kierowania organizacją i jej nadzorowania w odniesieniu do jakości". Bez istnienia klienta w zarządzaniu kierowanie organizacją nie byłoby efektywne. Orientacja na klienta jest pierwszą z ośmiu zasad zarządzania jakością, który jest fundamentem normy PN-EN ISO 9001:2009. W normie zwrócono uwagę na klienta i jego potrzeby w ponad dwudziestu punktach, opisujących wymagania systemu zarządzania jakością. Celem wymagań zawartych w normie jest dążenie do ciągłego dostarczania wyrobów spełniających wymagania klienta oraz dążenie do zwiększenia zadowolenia klienta poprzez stosowanie systemu procesów doskonalenia, zgodności z wymaganiami klienta i prawa.  

(...)

Zarejestruj się i zobacz pełny tekst w strefie dla zarejestrowanych!!!

Komentarze   

0 # wix_98 2016-01-05 09:34
Tego szukałem.
Dzieki!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Studia podyplomowe Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie

Akademia Górniczo-Hutnicza, Wydział Zarządzania

Szkolenie dla audytorów w Krakowie

i wiele innych ciekawych szkoleń specjalnie przygotowanych dla Ciebie! Skontaktuj się z nami!!!

Audytor wewnętrzny ISO 9001

Audytor wewnętrzny ISO 9001:2015

 

Chcesz aby tutaj znalazła się Twoja reklama.

Skontaktuj się z nami!!!

 

Lean Manufacturing | Narzędzia TQM | Nowa norma ISO 9001 2015

Zdobądź certyfikat w specjalnej cenie - Szkolenia w strefie studenta

Praca

Zdobądź etat w TRI, wolne stanowiska czekają na Ciebie

Nowa norma ISO 9001 2015 | Lean manufacturing | Techniki TQM

Business Excellence - for professionals